smörblomman

2013-04-27
20:44:14

Ja.
Ja. Mitt liv är riktigt bra just nu, jag har skitkul på praktiken även om det är galet tidiga morgnar. Jag träffar helt underbara människor när jag tjejjourar och jag ska fasen få åka till Australien om lite mer än en månad.
 
Ikväll är det lördag och jag har bara tänkt vara hemma och skriva på mina vfu-uppgifter och på den Föreläsning/workshop som jag och Emma från jouren ska hålla i i stockholm. Föreläsningen handlar om det motstånd som man möter som feminist och Tjejjourare men passet handlar även om hur man ska gör för att orka. Hur orkar man bemöta motståndet och måste man alltid bemöta det?
 
Funderar på att ta lite frusna hallon eller popcorn som lördagsgodis eftersom jag lyckas gode bra med att inte äta socker!;)
 
Ha det fint och hoppas alla får en grym lördagkväll och fortsatt helg. Det känns riktigt bra att vara hemma en lördag och inte alls känna att jag vill bege mig ut på galej!
 
Peace,
Emma!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: