smörblomman

2013-05-14
21:01:02

Tja tja bloggeeen...
Hehe.
Det var längesen jag skrev sist!
Idag är det tre veckor och två dagar tills jag åker till Australien, jag går omkring och panikar lite i lägenheten varje dag för att jag har tusen saker att göra innan dess!:)
Jag börjar äntligen få lite ordning på packningen, dels det jag ska stoppa i resväskan men även det som ska packas i säckar och kartonger för att flytta ner i källaren!:)
Hanna ska få ny room-mate till hösten och om det blir som det ser ut nu så blir det nog en Nicklas som kommer och hälsar på imorgon, han pluggar också idrottslärare!:)
Jag äger alldeles för mycket saker. Ska sluta överkonsumera!

Tänkte bara säga att jag lever trots lite panikattacker ;) moahaha

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: