smörblomman

2013-03-22
21:57:34

Bra dag.
Har haft en riktigt bra dag!:) Är så ruskigt nöjd med mig själv, med tjejjourandet, med praktiken och planerade föreläsningar...
 
Jag och Emma N har hunnit planera massor idag på förmiddagen med tjejjouren och vi har hunnit fixa handledare till tjejjouren, världens lättnad!!:)
På praktiken idag har jag haft två egna patinter vilket även var de enda patienterna på avdelningen, jag har faktiskt skött mig riktigt bra. Det är ju inte heller helt fel när man har en asbra handledare!!:)
Jag och Emma N ska ner till Stockholm i Maj och föreläsa för ca. 50 tjejjourstjejer och det känns helt sjukt bra att få göra det och att vi faktiskt kan så himla mycket!!:) Vi ska föreläsa om bl.a. det motstånd som man kan möta som jourtjej men även för att man är feminist... Detta blir även första föreläsningen i mitt liv som jag håller i som jag faktiskt kommer få betalt för, det känns ju väldigt proffsigt!:)
 
Jag kommer verkligen att sakna tjejjouren när jag är i Australien men fasen vad jag ska komma tillbaka med nya krafter i Januari 2014!!!:) Ser redan framför mig hur jag kommer ta en nattjänst som sjuksköterska när jag är klar bara för att kunna hålla i workshops på dagarna!!:)
 
ÅH idag är en sån dag när livet är helt jävla amazing!!!:) behöver jag ens säga att vi även har kanalen som sverige spelar på???!!:D Love it!
 
PEACE!!! :)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: