smörblomman

2013-03-07
10:39:43

Sovmorgon till NIO :)
Att sova är nog bland det bästa jag vet. Det är ruskigt sällan det blir mindre än åtta timmar per natt! Nu när praktiken börjar vet jag dock att det kommer vara full rulle och bättre planering för att få sova åtta timmar!:p
Idag ska jag plugga det sista inför tentan imorgon, köra aqua power på iksu och sedan är det tjejjour i afton!:)

Jag och Hanna har även börjat ett sockerfritt liv idag, eller iallafall inge godis, fika osv. men det är ju socker i så himla mkt. mat nu och det har vi då inte tänkt bry oss om!:) undrans hur länge vi kan hålla i detta;) vi har dock massor med fukt hemma och sålänge det finns ska de nog gå finfint!:)

peace!

Back to school:p

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: