smörblomman

2012-08-29
21:49:56

nu börjar man gå på reservkrafterna!
Jag är så grymt imponerad av ex. Linda som kliver upp lika tidigt som jag gjorde idag varje morgon då hon jobbar i pite på lassa!:) Jag ska aldrig skaffa ett jobb då jag måste kliva upp före sex... jag vill inte bli pendlare. Jag är för vek, alldeles för trött;)

Hahaha jag har varit till petberg en stund och hälsat på, det var riktigt mysigt. Jag har övervakat stinas packning, hon ska ju flytta till Stockholm på LÖRDAG!!!:O shittes pommesfrittes...

Nä nu blir det ett avsnitt criminals och sen blir det sängen!!:) eller jag ska se criminals när jag ligger i sängen så... jajja NATTI NATTI!!:)

Kommentar:
#1: the queen

En annan kommer ju att kliva upp 05.15 varje morgon nu framöver ;)

Svar: fyfan!!
smorblomman.blogg.se

2012-08-30 @ 19:26:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: