smörblomman

2012-08-06
18:33:10

ojoj
Somnade i soffan hemma hos mamma och pappa när vår svenska kille tog medalj i nå segling, bra jobbat! men jag var visst trött...

Jag börjar gruva mig för allt packande och städande inför min flytt till Umeå, jag gillar varken att packa eller städa! Igår tog jag iallafall itu med ugnen som behövde få sig en omgång så den bara behöver torkas ut en sväng innan det är dags att bege sig om jag inte gör någon katastrofal miss i matlagningsägen;) hehe

På torsdag ska jag på arbetsintervju nere i Umeå samtidigt som Klara ska ner och röntga ryggen sin... Hoppas det går bra för både mig och Klara;)! Jobbet är iallafall, ett extrajobb som personlig assistent!:) Hoppas hoppas dom gillar mig!!:)

Nä nu ska jag äta lite K-special och vänta på Klara som ska komma och duscha hos mig:) sen ska jag nog hänga gäng med Ida!:)

med vänliga hälsningar
Emma Grahn


Såhär brun vill jag vara...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: