smörblomman

2012-08-13
23:48:36

why should it be so bad to be bad when it's so hard to be anything at all...
Jahapp imorgon bär det av till stockholm över dagen, måste säga att det känns skitlöjligt att flyga ner bara över dagen!:p Men kul ska det bli om jag bara hittar till ROKS kansli;D haha men det ska nog gå fint! Känns som kul när man får vara med och bestämma lite när det gäller utbildningar för tjejjouren och kvinnojourer, jag gillar fasen att få bestämma och fundera och planera!:)

Jag har suttit och sett på Wallander nu i afton och det var avsnittet då Ola Rapace tar livet av sig, gråter som en stucken gris på slutet i den VARJE jävla gång!!!! :( hur, hur, hur kan vuxna människor utnyttja barn? Så jävla hemskt!!! Jag blir så grymt jävla ledsen och arg när jag tänker på att det händer i den riktiga världen och inte bara på film... hur ska jag rädda barnen?.. det blir så jäkla jobbigt att tänka på!

peace out!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: