smörblomman

2012-12-15
13:27:27

Dag ett.
Dagen har spenderats till största del på stranden, lovely!

Igårkväll när vi kom till hotellet så käkade vi middag och så gick jag och klara och la oss kring elva men tack vare lite jetlag och för mycket sovande under flygresorna så vaknade vi kring tre fyra och var vaken två tre timmar innan vi slumrade igen. Detta resulterade i sin tur i att vi försov oss och inte vaknade fören halv tio! Hoho. skönt.

Efter stranden idag så tog jag en massage här nere på hotellet, det var himla välbehövligt. Nu är min rygg utknådad och alla mina muskler likaså! ;)

Jag har redan bränt mig, såklart! Vänster arm och svanken;) hoho nådigt snygg röd nyans!!:)

Älskar semester <3

såhär blek var jag nyss... nu ska det jobbas fram thailands snyggaste bränna ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: