smörblomman

2012-12-08
16:15:15

intressant.
Igår skrev jag två statusuppdateringar på facebook typ precis efter varandra...
 
Intressant att denna status bara fick fem gillningar:
"Älskar dessa kurshelger!!:) Underbara och kloka människor som alla är feminister, känns nästan för bra för att vara sant! ♥ Imorgon väntar passet för tjejjourerna som jag och Qinen ska hålla i... spännande!:)"
 
medan denna fick femtioelva gillningar:
"Dagen/Kvällen blev bara bättre, VG!!!! på hemtentan från helvetet... Ska sova gott nu."
 
Jag har haft en helt underbar fredag-lördag, kom ihåg att tänka normkritiskt mina vänner och acceptera era medmänniskor för vilka de är så länge de inte sysslar med rasism, antifeminism och våld!:)
 
Peace!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: