smörblomman

2012-12-22
17:20:16

pannband på köpet! ;)
 
Behöver jag säga mer än att jag och Hanna har köpt nya träningskläder och att i diggar dom stenhårt!;)
 
Jag fick med mig betydligt mer än det jag har på mig på bilden hem från phuket town. Det blev även två par converse, ett till par trekvartsbyxor, ett par långa mjukisbyxor och HOSTMEDICIN!!
 
Nu ska jag sova, har varit en lång men grymt bra dag. Vi åkte till en ny strand, supermysig! solade och badade hela dagen, åkte tillbaks till hotellet och duschade+böt om. Sen bar det av till Phuket Town och Central Festival för shopping!:)
 
Imorgon blir det nog Kata Noi Beach och så marknaden vid templet här bredvid!:)
 
Ha det fint allesammans och ta hand om er på jul!:)
 
Kram Emma

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: