smörblomman

2012-07-09
23:20:07

one workday left!:)
Jag älskar verkligen mitt jobb men det ska bli grymt skönt med ÅTTA lediga dagar!:) Nu är allt som kan packas nedpackat, bara duschgrejor och så som ska slängas ner i väskan imorgonbitti... riktigt skönt att jag inte börjar fören 10.00!:) kan jag ändå sova till åtta!:)

Har haft en grymt härlig kväll i Petberg med hela familjen+Päivi, Lars-Åke, Ida-Johanna och Stinas Calle:) vi har tävlat i badminton, kubb och fotbollskubb(blev uppfunnet tidigare idag) hehe.. jag VANN i allt!;D

Jajja imorgon bär det av! tar inte med någon dator men ni kan ju alltid kika om jag lägger upp några bilder på Instagram!!;) Tror jag heter emmagrahn91, men jag är inte riktigt säker!:p hoho

Åh vad jag längtar till Sveriges finaste sommarstuga på älskade Vinteråsen!:D imorgon måste jag komma ihåg att packa ner min dosa till internetbanken, om jag bara kan komma på vart jag lagt den;)


När vi kommit hit är vi jävligt nära att vara framme!!:) Längtar...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: