smörblomman

2012-07-09
11:15:36

tja, tja bloggen!
Jahaja, här har det inte skrivits på länge! mest troligt för att jag har jobbat tio dagar i sträck och inte orkat göra något annat när jag slutat än att sova!:p men imorgon är sista arbetspasset innan åtta dagars ledighet!:) Så direkt då jag slutar imorgon kl. 20.00 så bilar jag, mamma och pappa ner till Ludvika för att mysa med faster Berit & Rune och Elisabeth och barnen:) I Ludvika stannar vi nog hela veckan ut innan det bär av till Gothia Cup och Götebork för att se Klara göra massor med snygga mål och för att kanske hinna med liiite shopping!;)
Jag vill köpa mig en bil men har kommit på att jag nog måste flyga hem onsdageftermiddag istället för att köra hem en bil om jag vill hinna se Klaras sista gruppspelsmatch!:) Men men det ska bli riktigt härligt med lite ledighet såhär mitt i sommaren!:)

Och att ha lite ensamtid med sin mor och far har ju bara tagit mig 20,5 år;) Så går det när man har tre systrar!;) hoppas på ett patkok när vi är på Vinteråsen hos Berit och Rune!:)

Ikväll är det obligatorisk närvaro i Petberg för samtliga familjemedlemmar, känns nästan som att det sker under pistolhot;) hehe men men Grillat är aldrig fel!!:)

Ha det fint!!
Jag har klippt mig och färgat utväxten!:)


såhär brun vill jag vara!:)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: