smörblomman

2012-07-24
21:54:19

Working 9 to 5 -Det vore rena lyxen;)
Hahaha idag har jag haft ett riktigt långt arbetspass, började 10.15 och slutade kl. 21.15, men jag ska inte klaga... Emelie började före mig!;) Hahaha sen att man älskar sitt jobb gör verkligen att jag inte har något emot att börja kl. 07.00 imorgon igen!:) men men jag längtar ändå till min lediga dag på fredag!:)
Eftersom hela inlägget hittils har handlat om att jobba så kan jag ju fortsätta med att säga att jag jobbar varenda helg fram till augusti är slut! men men jag får då faktiskt skylla mig själv, för jag har tagit på mig nån extrahelg och nån extradag:p Sen är det grymt roligt att jobba på helger med!!:)

jajja bäst att krypa till kojs!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: