smörblomman

2012-06-12
15:02:21

Ändrade planer!:p
Jahaja så var det med dom två veckorna med sommarlov som jag hade tänkt ge mig själv;) haha Ikväll börjar jag att gå introduktion på Regnbågen(där jag ska jobba i sommar) har även intro imorgon och sen ska jag jobba min första helg redan nu till helgen!:) tror jag börjar med kväll fredag+lördag och så heldag söndag!:) Det blir nog bra dethär! Skönt att Gun från regnbågen ringde idag på förmiddagen och frågade om jag kunde gå intro ikväll, hinner man inte bli så nervös!:) Men ändå liite nervöst eftersom man inte är van stället och allt kommer vara nytt nytt nytt... jag är ju så himla inrutad på hemtjänsten och där flyter allt bara på, men förhoppningsvis känns allt lite lättare efter dom här två första introduktionsdagarna!:)

Ha det bäst!

//Emma


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: