smörblomman

2012-06-22
11:29:02

Att det är midsommarafton har nog inte undgått någon!:)
JAg jobbar till klockan tre idag sen bär det av hem till mamma och pappa i Petberg för att äta mat med massa släktingar, och vem vet kanske en brännbollsmatch eller två!:)

Himla skoj att vara tillbaka i hemtjänsten för en dag, jag älskar alla tanter och farbröder, så härliga personligheter!:) Av en farbror fick jag både en och två kramar idag för att jag var så midsommarfin och för att jag satte mig ner med herrn på balkongen ett bra tag!:) Underbart!!

Nu har jag lunchrast och har på hittills 25min, hunnit duscha, äta lasagne och tagit bort nagellack!:) effektiv tjej dethär, nu måste jag göra något åt orkanen som verkat gått rakt genom mitt hår... så det kan gå!!

Imorrn ska jag på Brolle med IDA:)!! Awesomeness...

Ha det fint allesammans!!:)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: