smörblomman

2012-06-18
22:28:26

Hej och hå!:)
Nu är jag hemma i min lägenhet, har befunnit mig i Petberg med familjen sedan i fredags! Min mamma är övertygad om att jag blir sjuk av min lägenhet(finns en tendens till mögellukt när det inte blivit vädrat) jag har som sagt varit helt utan röst men nu är den i princip tillbaka! Det låter som att jag är i målbrottet men annars fint, så imorgon ska jag jobba mitt första riktiga arbetspass på Regnbågen, ska bli spännande! hoppas på att inte göra bort mig allt för mycket:)! Börjar inte jobbar fören 12.00 så ska försöka ta tillvara på förmiddagen så gott det går!:)

Ikväll har jag varit och sett Stina spela fotboll, hon har inte spelat på hundra år pga. sin värdelösa fotled... men idag gjorde hon debut för första gången någonsin i division fyra!;D det gick bra! jag tror alvik vann med typ 6-0!!:) men bäst av allt var att stinas fula fot kändes bra!:D

Harefint allesammans! nu ska jag se slutet på kroatien-spannien!

lööve
Emma


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: