smörblomman

2012-06-10
22:12:44

Nu har det varit lite dött på bloggen...
...men ack så mycket som hänt ute i det verkliga livet!!:)

Jag har kollat när Stina gått balen, när hon tagit studenten och jag har även hämtat hem henne och Calle från båda dessa tillställningar mitt i natten, är jag världens bästa syster? Ja det är jag!:)

Jag är grymt stolt över sötStina för hon har helt grymma betyg och hon är helt fabulös!:) Faast det ligger nog i släkten;)!

Igår var det min tur att roa mig, så det blev Farmen och dans hela natten!:) Jag och Ida stod längst fram vid scenen och hoppade när MASKINEN spelade... det var utomhusscen och vi hade lera upp till knäna innan spelningen var slut!:) Jag träffade även min söta kusin Anna som var wing-man åt sin killkompis;) undrar hur det gick?:p hahaha söta söta söta...

Behöver jag säga att vi sov gott efter att ha ätit en kall hamburgare vid utgången från farmen... ahaha LOVE LIFE! jag har även klarat alla tentor det här första året, och jag har klarat dom på första försöket! Nu vet ni vart Stina fått sina fina betyg ifrån!:)

Nu blir det lite bilder från Stinas student:










Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: