smörblomman

2012-06-28
00:06:43

Viva España!
Har varit och kikat på fotbollen hos Sofia dit även fröken Eklund tog sig och dammade av fotbollsintresset!;) Det är lite klass på Ida, hon åkte nämligen taxi till dörren... rik som ett troll;) hoho
Jag hostar och snorar som en gris! väntar på att mina pamol ska kicka in (paracetamol=maxeffekt inom en till två timmar). Sen ska jag ta en slurk hostmedicin, har någon receptfri kvar från förra seklet... imorgon ska jag ringa vårdcentralen och kolla om man kan få sig nått recept på lite hostmedicin, är som kul när man får sova!:) Snacka om att jag tycker synd om mig själv när jag är förkyld!;)

Imorgon är jag helt ledig eftersom jag ska jobba helg!:) så imorrn blir det sovmorgon och extrema mängder te och kanske lite ny hostmedicin!:D måste äveeen ringa och boka en klipptid imorrn, jag hade för mig att jag hade bokat en klipptid för nästa vecka för jag hade skrivit upp "klipp" i kalendern för hundra år sen meen nu kom jag på att det var en kommihåg när jag hade bokat klipptid åt en tant i hemtjänsten!:p ojojoj

nu hostmed. sen sängen!:D

skööönt!:D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: