smörblomman

2012-05-21
10:42:15

aj oj aj
Behöver jag säga att träningsvärken är helt sanslös, inte från denna jord! Jag fick rulla ur sängen för jag kunde inte sätta mig:p hahaha idag ska det nog få bli lite crosstrainer, ingen styrka idag inte!
Jag har haft möte med min basgrupp nu på morgonen, hade tur och fick ett sms av Linda en kvart innan vårat möte började!:) Styrelsemöte ikväll ska bli riktigt trevligt att träffa alla för det var ett tag sen!:)

Nu ska jag bannemig skriva klart min VFU-rapport och sen promma till gymmet och efter det borde klockan vara ungefär styrelsemöte...


Skulle vara kul med liseberg, typ imorgon:p nån jävla gång ska jag ta mig upp på dalahästen!!!
meen varför har man en dalahäst i Göteborg?? det är frågan...

Kommentar:
#1: Kusin Sanna

Du var iallafall superduktig! Som du kämpa :) Och Lidseberg hade man inte sagt nej till... perfekt Liseberg väder här :) HUr jobbar du i sommar?



Svara på fb är du snäll, kollar inte mailen... :P

2012-05-21 @ 11:31:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: