smörblomman

2012-05-30
20:49:56

Dagen har gått i kinnojourens tecken!
Tog en riktig sovmorgon imorse, klev inte upp förens halv tio och då tog jag det bara lugnt, åt frukost och lallade på... klockan elva var det dags att befinna sig till Folkhögskolan där Jag och Ida skulle informera lite om tjejjouren efter att Anki gått igenom Kvinnojouren och normaliseringsprocessen:) Det var ett trevligt pass med engagerade studenter! Vi hoppas på att snart få komma tillbaka och hålla info för någon mer klass!:) Sen fick vi ju också en present!!! Folkhögskolans receptbok, och jag som älskar deras kyckling!!:D ingen var lyckligare än mig, jag älskar presenter!

Nu på kvällen har vi haft träff med jouren och det blev mycket Rysslandssnack, IMORGON åker vi ju... borde packa och köpa matsäck imorrn! tror det kommer bli en grym helg med mycket skratt och galenskaper!:D gräjt!

Peace out!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: