smörblomman

2012-05-02
21:26:42

En kärleksförklaring!
Pip-Larssons måste ju vara det mest underbara som har skapats på denna jord. Dom svär, dom är nytänkande, Dessi blir kär i en knutte och föräldrarna är bara det mysigaste jag har varit med om!!:) Nu väntar jag på att Hanna ska komma hem från sin Rugby-träning(voine voine) så att vi kan se nästa avsnitt av Pip-Larssons!


Imorgon ska jag gå kväll på praktiken, börjar klockan ett, innan det borde jag plugga farmakologi och träna... men jag överväger att fara med Hanna och kolla in någon secondhand-affär och handla på Ica Maxi!:) Men jag ska ta med allt plugg till praktiken för det brukar vara ganska lugnt på kvällarna så jag kanske hinner plugga litegrann!:) och så får proffsen förhöra mig!

Med Vänliga Hälsningar
Emma

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: