smörblomman

2012-05-29
11:49:49

Every morning I would see her getting off the bus...
Jahaja ännu en tisdag i denna underbara by vid namn Älvsbyn... morgonen har spenderats framför en dator med lärare och klasskamrater;) Vi var grymt bra allihopa och det var måånga bra vfu-arbeten att diskutera. Däremot kan jag erkänna att jag kanske inte läst alla arbeten från pärm till pärm, men det beror på att dröken Emma som aldrig blir stressad ändå känner att det kan vara dags att börja med lite tentaplugg...

Jag måste städa min lägenhet idag, är så jäkla tråkigt att komma hem när man varit bortrest om det ser ut som ett bombnedslag... jag skulle även behöva förbi Röda Korset typ imorgon för att lämna av lite kläder som jag inte använder.

Godaste och enklaste lunchen har jag här ett tips på: Grilla dig en grillkorv eller stek den eller nått:p Den ska du sedan lägga på två ostskivor som ligger på en lingongrova!! Detta är mumsigt vill jag lova...

I Ryssland ska jag och Ida fota som galningar har jag bestämt NU! jag är grymt dålig på att komma ihåg att ta kort, men nu jäklar!:) Är så himla kul att kika på efter ett år eller två när man börjat bli gammal och grå..

Ha det fint!

best regards,
emma

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: