smörblomman

2012-05-20
14:48:12

Herregud tänk att om två år så är jag inne på slutspurten för att bli sjuksköterska!
Mycket skall hinna hända på två år, men det är helt fantastiskt att man känner sig närmare och närmare legitimationen för varje kurs som man klarar av!:) Hoppas vi får veta hur det gick på läkemedelsberäkningen till veckan så man vet om man är helt ledig från skola i sommar!:) Jag har kommit på att från det att jag skriver sista tentan tills det är dags att börja jobba så har jag två veckor ledigt, då är jag grymt sugen på att ta en sista minuten med Cornelia och Sofia!:) Vi skulle mest troligt vara ett riktigt dream team på playan!;D

Jag sitter ovh drömmer om var jag ska jobba när jag blir stor... Australien, Usa, Afrika och Norge känns lockande!;D Sverige... ge oss sjuksyrror högre lön!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: