smörblomman

2012-05-28
09:01:09

hur ska detta sluta...
Antingen kommer jag vara vig som en cirkusgymnast eller så kommer jag få nackspärr och helt sne rygg, att smörja in tatton som sitter bak på skulderbladet/ryggen är inte det lättaste... men men "ska man vara fin så får man lida pin"!;)

Igår svimmade jag för första gången i mitt liv, då kan man kryssa av det på "To Do""-listan... Inte när jag tatuerade mig men på kvällen hemma hos mamma och pappa. Tror jag hade ätit för dåligt under dagen, sovit mycket lite mycket sol och så en ny tatuering på det;) tur mamma höll på att tvätta av min tauering så att hon fångade mig, slapp jag falla så hård!:)
Det bästa är att just när jag håller på att kvickna till påväg mot marken så skriker jag "MEN VAD HÅLLER DU PÅ MED!???" jag hann som snabbdrömma att det var nån som knuffade mig från nått högt så att jag föll...

Jajja idag mår jag bra, men känner mig ganska slut i kroppen och huvudet... Jag sa ifrån mig jobbet ikväll för även om jag inte blir stressad så känner jag att jag har alldeles för lite tid för skolan just nu!.. så dags att plugga:) Seminarium 12.30 idag!:/

peace out!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: