smörblomman

2012-05-31
15:02:53

Jag börjar på allvar bli nervös...
Apatity! Det är där jag skall spendera helgen med ett gäng andra kvinnojourare från bl.a. sverige, norge, finland och island. Nu är det så att Åsa som är en väldigt ond människa fick mig att googla Hotel Ametist i Apatity där vi alltså skall bo. Det är därför jag nu sitter med paniken i kroppen och sliter mitt hår... jag kommar aldrig lägga mig i den sängen! Min plan är antingen att vara ute och dansa hela natten eller så att be om att få sova i bussen...

Detta är några bilder från hotellet, jag hoppas på att dom har renoverat på senaste tiden och inte hunnit ta nya bilder:




Фотография гостиницы Аметист

Jag har en känsla av att detta kommer bli fantastiskt!

Kommentar:
#1: åsa

Ooops, vill inte att du ska uppleva mej som en ond människa. Med dessa bilder i åtanke så kan det bara bli till det bättre :)

2012-05-31 @ 15:11:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: