smörblomman

2012-05-17
22:55:17

Jaha.
Dagen hade inte kunna börja sämre, försenat tåg och inga ersättningsbussar! Jag och Hanna tog istället Kustbussen upp till Piteå, och på denna buss jobbar världens otrevligaste man som inte låter mig och Hanna äta våran matsäck! utan tycker vi ska äta det han har att sälja... Jag blir förbannad och vägrar såklart, så är hungrig fram till Piteå där jag och hanna trycker våra medhavda Pizzabitar! Sen kommer vi såsmåningom till Älvsbyn och får åka hem till mamma och pappa och äta grillat... MUMS!:) Serige förlorar i kvartten mot Tjeckien, fy farao.
Men det ska bli helt underbart att sova i MIN säng!:)

Jag var även och kollade på en lägenhet i Umeå idag, den var superfin men enligt killen som bodde där så var entilationen värdelös, elen skitdyr och golvet i badrummet en katastrof!:) Så den lägenheten skall jag inte bo i om jag skulle få för mig att flytta till Umeå!:p Men just nu är det bara helt underbart att vara i lilla lilla Älvsbyn!:)

Kram och go'natt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: