smörblomman

2012-05-15
20:22:34

känner mig som en klubbad säl.
Jag är verkligen helt slut, hur underbar praktiken än har varit så är det skönt att jag gör sista dagen imorgon. Jag har rullat chokladbollar och Hanna+jag har gjort morotskaka att bjuda på imorgon!:) Idag gjorde Sandra sin sista praktikdag och det bjöds på grymt goda kanelbullar och så min favorit, drömrulltårta! <3

Idag hade jag min slutbedömning av VFU:n, jag fick massor med beröm och det känns grymt roligt:) Det finns såklart massor av praktiska sjuksköterskegrejer som jag inte kan men jag har tydligen "ett riktigt bra bemötande och det är kul att jag inte är rädd för att hugga tag där det behövs!"

Jante-lagen kan ju gräva ner sig någonstans, för jag kommer bli en Grymt bra Sjuksköterska!!:) sådetså.


Dom här lapparna är numera inpräntade i ryggraden, jag märker infusioner på löpande band!:p hahaha

Peace out!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: