smörblomman

2012-05-19
15:29:38

Livet är allt bra fint!
Det blev lite galej igår med Sofia, det var riktigt skoj att umgås med min sköna böna och lite annat folk:) Jag har just slängt ihop världens godaste spaghetti carbonara men hur kul är det att äta själv!? inte värst. Jag saknar litegranna att vara sambo med Hanna! Jajja Ryssland-Finland fick vara mitt middagssällskap:) Det går mycket bra för Ryssland, jag längtar massor tills det är dags för våran Rysslandsresa. Den 31/5 kl. 23.00 hoppar vi på bussen i Luleå som ska ta oss genom Finland och fram till Apatity i norra Ryssland. Ska bli grymt kul att prata engelska en hel helg, för det är nått jag verkligen saknar från USA-livet. Det verkar även vara riktigt intressanta workshops, bra föreläsare och så är vi ju ett riktigt järngäng som åker från Älvsbyn!!!

Idag ska jag låta mig själv vara riktigt lat lat lat för imorgon ska det bli att ta tag i livet. Morgonträning och sedan plugg fram tills det är dags att fara till Frida på tupperware-party! Jag är så grymt sugen på att se deras nya hus och att få busa med lillgrodan...

Helt fantastiskt väder kan jag ju meddela att det är idag, satt ute och åt min frukost imorse och det var riktigt varmt när det inte blåste:)

Haha nu blev det 6-1 till Ryssland;) tror inte att Finland kan vända det här nu...

Itse peli oli tasaista vääntöä molemmissa päissä.

Kommentar:
#1: Hanna

Haha jag VISSTE att du gillade att bo med mig :)

2012-05-20 @ 18:51:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: