smörblomman

2012-05-09
20:35:46

När det regnar...
...får man se hockey själv med några äggmackor istället för att bege sig till Ersboda och ett riktigt kex! Men men förhoppningsvis får vi in någon mer date innan jag packar mina väskor och tar tåget hem till Älvsbyn, torsdagmorgon nästa vecka. Jag måste erkänna att jag längtar hem till min egna lägenheter, till jobb och plugg, till den galna familjen i Petberg, till Sofia och till världens bästaste lilla LIAM!:D Måste hälsa på sötnosarna som numera blivit Tväråselsbor...


Vilka snygga nördar! <3


Åh min lilla grodunge!;) Frida om du läser detta så vill jag bli inbokad som barnvakt eller fikafrämmande någon dag när jag kommit hem!:D

Peace out!

Kommentarer:
#1: Frida

Ja absolut Emma, jag ska ta och baka nån dag så att det finns! Vi saknar dig!! :)

2012-05-09 @ 20:57:42
#2: Britta

Haha, men herrejisses vilken sexig bild! ;)

2012-05-09 @ 23:03:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: