smörblomman

2012-05-09
14:14:20

Ride your bike Forest, Ride your bike!
Phew! Jag är trött i mina ben, bra. Det blev ingen crosstrainer idag utan det fick bli tre mil på cykeln eftersom alla crosstrainers med TV var upptagna och jag ville se 7th Heaven:D Lovely!
Det får bli spinning imorgon innan VFU:n istället, nu är det dags att ta tag i tränandet igen, har varit alldeles för slö när jag haft finfrämmande! Idag är det en enda vecka kvar av min VFU, herregud vad det har gått snabbt...
Jag har ett ton med tvätt som jag måste ta itu med, även två uppgifter som ska göras nu under praktiken och så är det tenta om ganska precis en månad, kan även vara bra om man hoppar i duschen nån gång!


Kommentar:
#1: Sofia

Det där med att ta sig i duschen är det värsta som finns..

2012-05-09 @ 14:28:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: