smörblomman

2012-05-16
18:00:41

sista dagen:)
Idag har jag haft min sista dag på Team E, cancercentrum. Jag kommer sakna alla handledare och speciellt alla patienter! Idag var jag med den handledare som jag gått mest med, hon lät mig sluta tidigare och jag fick massor med beröm för att jag snappar upp de tekniska grejerna så fort. Jag gillar cancercentrum, trivs grmt bra och skulle absolut kunna jobba inom cancer i framtiden under en period. Men det är klart att jag allra helst skulle vilja jobba med barn på ett eller annat sätt!:)
Jag bjöd som sagt på morotskaka och chokladbollar idag, det var mcket uppskattat, vi fikade tills vi blev hög på socker!;) Jag har haft en bra dag, det känns både skönt och lite tråkigt att åka hem igen!:) Har faktiskt anmält intresse på två olika lägenheter inför hösten utifall jag skulle bli sugen på att testa något nytt!:)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: