smörblomman

2012-05-21
00:33:43

Sofia.
Tur att vi kan testa på att inte alltid planera saker och ting! Ikväll blev det filmmys med Sofia och Nemo, 50/50 hette filmen, grymt bra!:) En kille som får cancer, ett ryggrads-sarkom(jag var på avdelningen med Lymfom och sarkom)! bästa filmen jag sett på länge!

Helt underbart att träffa Liam och Frida, har verkligen saknat lillskiten! Jag skulle inte klara av att flytta härifrån nu och missa att se när han blir större!:) Näpp Liam skulle få flytta med mig:p

Träningen med mamma och Stina var hemsk, jag kommer ha en fruktansvärd träningsvärk imorgon! Det jag vill komma till är iallafall att jag är starkare än Stina i armarna! moahahaha

Styrelsemöte imorgon med Kvinnojouren, jag måste kolla igenom ansökan till socialstyrelsen en gång till imorgon!:) Det blir nog bra...

Peace out!

//Emma

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: