smörblomman

2012-05-27
15:42:50

Tattoo.
Idag har jag tatuerat mig, grymt nöjd! Fyra fjärilar på skuldran typ... jag gillare!
Det gör ganska ont att tatuera sig, sjukt konstigt att man betalar för att få ont. Men ska man vara fin så får man lida pin! Ida höll mig sällskap, trevligt! Fast jag var inte så social... tärd efter gårdagen!..

Snart ska jag och mamma åka till Alvik för att se Klara spela fotboll, hoppas på tjugotre mål!

Nu måste jag klä på mig nått, JOBBIGT!

best regards,
Emma Grahn

Kommentar:
#1: Ida

Den blev sååå snygg, Emma! :D Verkligen Emma-style på den!



Ska erkänna en sak... jag är lite (läs istället "ganska mycket") avis på dig! ;)

Hoppas du kan sova i natt och att det inte gör så ont!

2012-05-27 @ 22:34:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: