smörblomman

2012-05-23
12:48:35

Trött tjej.
Ojoj var upp och simmade med Ida imorse före fan! 06.30 var vi i bassängen;) Vi simmade en timme och efter det blev det bastu och sedan hem för att börja plugga! Jag frös som bara den, så jag gjorde misstaget och kröp ner under täcket för att se på några föreläsningar om dokumentation. Mitt i den andra föreläsningen så somnade jag och sov tills mamma kom och knackade på klockan elva:p haha herregud!
Nu har jag lite uppgifter att hinna skriva, för jag tog på mig jobb på fredag 7.30-15!:) var längesen man jobbade här i byn:) ska bli skoj..
Fy ad mycket tråkiga grejer jag ska göra idag, måste tvätta och diska med... men det får bli om en timme eller två:p jag är trött.

med vänliga hälsningar
ms. tröttfis!

Kommentar:
#1: Sofia

knäpp!

2012-05-23 @ 13:08:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: