smörblomman

2012-11-06
10:57:13

Att studera!
Det är grymt skönt att jag är helt säker på att jag vill bli sjuksköterska! För dagar som denna när pluggandet går galet segt så är det skönt att vara säker på varför man plågar sig. Just nu är det så himla svårt att veta vad man ska plugga på, vi har inte tenta fören om två veckor och då är det hemtenta som gäller... känns som att man ska kunna massor då men jag vet inte riktigt vad!:)

Jajja nu har nedräkningen verkligen börjat inför Island och Thailand. Till Island är det ungefär tre veckor och thailand 1mån och 1vecka:) Herregud så jag längtar till båda resorna, Island kommer bli så häftigt och nytt och Thailand kommer bara bli underbart med värme, massage och god mat!:)

Nä nu ska jag återgå till studierna för på en timma ska jag luncha med två sköna brudar!:) Jag är inte så hungrig just nu, men grymt sugen på mat!;) hoho

Peace!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: