smörblomman

2012-11-29
19:00:25

bakat.
Nu har jag gjort en till sats med bountybollar, gillar dessa små bollar. Sedan har jag även bakat twixkaka för första gången i mitt liv, den blev också smarrig!:)

Känner mig galet huslig, har även slängt ihop en riktigt god och krämig kycklingpasta idag, me like!

Den människa som jag gifter mig med kommer få det riktigt jobbigt, jag tycker ju att man ska göra lika mycket i hemmet och så som jag håller på så kommer min partner behöva vara helt fenomenal på städ, tvätt och disk!:)

Peace out!

Kommentar:
#1: Lisa

recept! Eller länk ;)

Svar: twixkakan tror jag att jag har lagt ut recept på redan men jag lägger ut ett på bountybollarna nu snart:) dom är ruggigt goda! försöker verkligen hålla mig från att äta upp dom så lite folk får smaka imorrn:p
smorblomman.blogg.se

2012-11-30 @ 10:18:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: