smörblomman

2012-11-29
23:23:54

blodbad.
skar mig såklart i tummen när jag skulle ta bort svålet från julskinkan... blev halvdjupt och jag blodade ner både köket och badrummet innan jag lyckades få stopp på blodflödet.

Hanna som inte hanterar stress såå bra sprang runt och letade sin första hjälpen-väska medan jag la tryck med en handduk... hoho sen fick hanna en sticka som jag plockade ut åt henne medan mitt blod fortsatte flöda... men men nu har vi stripeat ihop mitt jack och det blöder knappt längre...

peace out!

Kommentar:

Åh. Mohahaha. Kan bara tänka mig kaoset som uppstod. Misstänker att du var ganska lugn och sansad, Hanna springandes runt som en yr höna, runt runt runt och sedan du som låter lite skarp på rösten och försöker säga åt Hanna att ta det lugnt. Oh my.Och mitt i all stress och fumlighet dyker stickan upp som ett brev på posten... Jag känner att jag har missat något. ..
Tur du snart är SSK så du vet hur man hanterar skärsår och stickor! typ ;)

Svar: Haha du beskriver det nästan bättre än mig. Dock blödde det lite väl mycket i början så jag började må snorilla och jag fick ett smalare synfält!:p haha men det märkte som tur var aldrig hanna som hade sprungit in i sitt sovrum för att leta stripes och pincett till sig;)
smorblomman.blogg.se

2012-12-03 @ 20:50:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: