smörblomman

2012-11-13
11:40:27

Gravid läkare
Det var nog den bästa läkare jag någonsin har träffat idag på vårdcentralen, hon var så väldigt gravid att det bara var två veckor kvar tills hon var beräknad att ha! :) Jättetrevlig, väldigt lugn och grymt noggrann...
Mina blodprover ser verry good ut men eftersom jag haft denna knuta i mer än två månader så måste man visst göra en biopsi på den, jag är väll inte sådär jättetaggad på det! MEN eftersom det inte var något underligt med leukocyterna så borde det inte vara cancer och det är ju najs!:p Jag har verkligen blivit hypokondriker sen jag började plugga till sjuksyrra, men men jag ska bättra mig...
 
peace out!
 
//Emma

Kommentar:
#1: Bibban

Pappa känner sig också lite trött o sjuk kan du ställa diagnos eller är det bara semester längtan som slagit till!!!????

Svar: det är nog semesterlängtan! ;)
smorblomman.blogg.se

2012-11-13 @ 21:58:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: