smörblomman

2012-11-02
16:35:14

just a trainride from home <3
Sitter på tåget hem till byn!:) Känns fabulöst och jag ska inte tillbaks till Umeå förens onsdagkväll eller torsdagmorgon!:)

Ikväll när jag kommer till byn så ska jag raka spåret till polar hotell eller SPARTA som jag fortfarnade kallar det!:) Där ska kinnojouren/tjejjouren hålla i lite info för Lions:) Kul! Efter infon så blir vi bjudna på middag!:) Mumma!! sen ska jag till Petberg och mysa på!:)

Imorgon blir det mest troligt Storforsen!:) Om vi hittar nån som drivar!;)

Näää nu ska jag dricka två liter vatten för att hålla hungern borta fram till åttasnåret i afton!:p Hann icket med nån mat mellan jobbet och springa till tåget!... meeen jag är inte den som dör i första taget!

Peace out <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: