smörblomman

2012-10-31
12:36:01

Förändring förnöjer!:)
Igår var jag på arbetsintervju på Marielunds Äldrecenter, det var en mycket trevlig arbetsintervju och den slutade med att jag skrev på som timvikarie!:) känns faktiskt jättebra! för på det här jobbet kan jag vara med och påverka mer vilka dagar jag kan jobba och hur mycket jag vill jobba:) På fredag är det lite introduktion 9-14, efter det åker jag hem till byn:)
 
Imorgon har jag tenta igen, denna gång är det bl.a. cancer som gäller! Innan jag började plugga till sjuksköterska så var jag verkligen ingen hypokondriker men det är livsfarligt att veta så mycket som man vet om olika sjukdomar! Jag är numera helt övertygad om att min knöl på halsen som mest troligt är en senknuta är Lymfom, så tid på vårdcentral skall bokas när jag kommer tillbaka till umeå nästa vecka!
 
Ha det fint!:) Jag lär säkert slänga in nått mer inlägg idag eftersom jag egentligen borde plugga;) hehe
 
Med Vänliga Hälsningar
Emma Grahn
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: