smörblomman

2012-10-23
14:54:24

Yo mannen!
Nu är det såhär att jag har bestämt att idag är en bra dag att börja bli av med sockerberoendet... det är fint väder och jag sitter på tåget till underbara Umeå!:)
Så om någon ser mig med en godis eller kaka i handen, kasta något hårt på mig eller ta min kaka och ät upp den;)
 
Såå i två veckor ska jag hålla mig borta från alla sötsaker och allt slisk, förutom sötsakerna jag virkar då! För på två veckor brukar jag hinna bli av med detta ständiga begär att äta något sött;) hahaha har man tur så kanske man går ner ett kilo eller två innan Thailand;) men tur man är snygg hursomhaver!:p
 
Jag har extremt svårt för människor som hela tiden klagar på hur dom ser ut och att dom har stor rumpa eller tycker dom är tjocka! Jag älskar stora rumpor och vem orkar bry sig om man är "tjock eller inte" huvudsaken är ju att man mår bra och lever ett hälsosamt liv så att man får hänga här på jorden tills man är åttiosex år gammal;)
 
Peace out!
 

Kommentarer:
#1: Staijnaaaaaa

Du borde tänka på att inte sjunga "I like big Butts and i CSN not lie..." I framtiden då, mobbare!!!!;-)

Svar: Men jag sjunger ju den för att jag verkligen gillar big buts;D
smorblomman.blogg.se

2012-10-24 @ 20:18:16
#2: Anonym

Can******* inte CSN;-)

2012-10-24 @ 20:19:20

Om jag ser dig med en kaka är det bäst att den är glutenfri, annars får du faktiskt äta upp den själv! ;) Jag vill inte ha ont i min lilla mage!

Jag tycker också att man ska vara nöjd och glad med det man har, bara man själv mår bra av det! :) Jag gillar att njuta av livet! Enjoy life, lev och må på denna jord tills du är åttiosex! Inte värt att slösa bort en massa tid på att gnälla på sig själv. Nej nej! Det finns vettigare saker att göra av sin tid, exempelvis njuta! ;)

Svar: Fröken eklund vad säger du om att dra till staterna istället för Paris för att fira att i är bäst efter nästa termin?;) så billigt flyg som möjligt(4000kr) och sen hostels och nån natt hos min värdfamilj!:p
smorblomman.blogg.se

2012-10-24 @ 21:36:39
#4: sofiA

Men varför sluta med alla sötsaker om vikten inte spelar någon roll? För så vitt jag vet kan man leva hälsosamt trots att man tr en chokladbit då och då ;) jag tror att alla bryr sig mer än vad dom vill erkänna!

Svar: En chokladbid då och då är ju bra skit men om det inte är då och då utan nu och nu och sen så är det ju mindre bra;) Därav sockerstoppet i minst två veckor:p
smorblomman.blogg.se

2012-10-25 @ 16:25:57

Jag är lätt på att dra till staterna!! ;) Sounds very greeeat och kanske lite mer spännande än Fraance! ;)

Svar: precis!!:) Hade ju varit fett mycket coolare än france;) vi får smida lite planer när jag kommer hem!!:) Hur ser det ut för dig i helgen och mån-ons?:)
smorblomman.blogg.se

2012-10-29 @ 08:07:25

Imorgonkväll (fredag) vet du ju att vi ska på middag,n lördag har vi väl tänkt utgång, om de nu går som vi har tänkt ;) Sedan söndag är väl en slappardag? :P Har ju nog dock träning på kvällen. Börjar ny kurs till veckan, men kan väl inte tro att det ska ta upp hela min tid... :)
Vi kan smiiida i helgen! :)

Svar: hittar vi ingen som kör lördag så får det blir farmen med bussarna:p hahasöndag blir nog slappardag eller så fotbollstittardag(klara spelar)..
smorblomman.blogg.se

2012-11-01 @ 08:04:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: