smörblomman

2012-09-29
22:37:09

Det finns lite för få timmar på dygnet.
Hejsan!
Jag hinner inte skriva här så mycket men det är bra för det betyder att jag har alldeles för mycket roliga grejer att göra här i Umeå. Just nu måste jag säga att jag verkligen inte ångrar att jag packade ihop mitt pick och pack och åkte hit! Det känns väldigt skönt:)
 
Ikväll har jag varit på min VFU, det var en riktigt bra kväll, lite stressig men det var kul!:) Jag tror jag kommer lära mig så grymt mycket grejer på den här praktiken, min handledare är supermysig och jag trivs faktiskt himla bra på MAVA.
 
Igår fyllde jag 21 år och det firades med att inte göra nästan nått på hela dagen fram tills dess att jag for till Umedalen för att gå min andra introdag på personlig assistent-jobbet... det känns verkligen i kroppen att det är mycket nytt som händer för jag är verkligen trött och slut såfort jag kommer hem! För hela dagarna på praktiken och jobbet så ska man verkligen vara på topp!:) men gud så jag älskar praktiken! Jag vill verkligen bli sjuksköterska och jobba med människor och springa i korridorerna på sjukhusen:) Detta blir bra. Det är grymt studiemotiverande att trivas på sin VFU!:)
 
Nä nu ska jag skriva i min supergulliga "Dagbok" som vi fick från huvudhandledaren på VFU:n, varje dag ska vi skriva vad vi gjort och vad man lärt sig. Detta för att vi ska se hur jävla bra vi faktiskt är!!:) shiettes pommesfrittes om ynka två år har jag säkert jobbat en hel sommar som sjuksyrra!
 
Ett långt inlägg blev det och helt utan bilder, men detta var en liten update från Umeå, hoppas ni har det bra!:)
 
Kram Emma

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: