smörblomman

2012-09-30
20:41:00

fy fan vilket bra jobb sjuksköterskorna gör!!:)
Om gårdagen var stressig så var det inget i jämförelse med dagen idag, idag har jag fått märka hur tugnt sjuksköterskejobbet kan vara, fan alltså men det känns grymt skönt att trots jag haft en tuff helg så vet jag att jag ändå vill bli sjuksköterska. Känns grymt bra att ha valt rätt utbildning:)
 
Fan alltså, skönt att ha en bra handledare. För idag stod vi båda två i en hiss och egentligen ville nog båda bara gråta, men så drog hon ett skämt och vi skrattade så att vi höll på att kissa ner oss. Så säger hon "isånnahär lägen måste man göra något för att inte tappa fokus eftersom vi har massor mer att hinna med just nu, gråta kan vi göra sen"... men då hade man tappat gråtsuget och så kunde man se det positiva i situationen istället!
 
Nä nu ska jag se X-factor och sen ska jag sova, har redan sovit 2 timmar i soffan;) hehe
 
Kram Emma
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: